Pages

Friday 4 April 2014

Kanak-kanak Riang =p

Basmalah . . .

  


Hye ! Saya ada 4 batang gigi . Saya makan wedges . Awak nak ? Haha . 

This is my nephew . Nur Damia Hanis . Baru pandai berjalan dan suka cakap merapu . And sometimes makes one confused when you hear she talks . Biasela . Budak kecik . She's a girl but her behaviour is like a boy . Mak aihh . Lasak nooooo . Penat den nak mengejarnya . Lagi-lagi bila dah pandai jalan ni . Huish , kejap je dah sampai kat tangga . Orang baru dapat kaki , gitulaa jadinya . And dia sangat pantang tengok orang makan mesti mintak .

SITUATION 1 

Tengah khusyuk melantak kat dapur ni . Out of sudden . . .

' Nyakkk '
 Pandang tepi , budak kecik ni tengah nganga mulut . Alahai , tak sampai hati den . Den pun bagilaa sikit . Lepas tu bunyi lagi . Kalau lambat sikit pun bunyi jugak . Haish .




Kerana gigiku begitu berharga . . .


Ni pulak Muhamad Aqil Al-Hafiy .  Just call Hafiy . Aku memang selalu gaduh dengan budak kecik ni. Eventhough mak aku cakap aku dah besar and i should let it be . Haish , maaflaa . Budak kecik ke besar ke . Selamatlaa . Carila pasal dengan aku . Memang nahas . And budak kecik ni pandai revenge tau . His main victim is his Tok Ayah . Haha . 

SITUATION 1 

Tengah ayah aku syok-syok landing depan tv sambil tengok sinetronkat tv3 tuu . Hah , muncullaa budak kecik ni dari bilik umi dia datang kat tok ayah dia . Mula-mula dia gosok belakang tok ayah dia . Dah lame sikit . . .

'Arrrrrgggg'
'Aduhhhh , adik ! ! Kenape gigit tok ayah ? ! '
'Adik erammm . Adan ke tok ayah ' (versi pelatnya )


Budak-budak kecik nilaa yang selalu buat rumah jadi kecoh . Takde diaorang sunyi rumahh . Hurm . . .



p/s : hoy , cik umairah ! bila hang nak datang rumah ? Takkan nak tunggu aku kahwin kot . Haish . Aku pun rindu kau jugak :)







2 comments:

  1. Of courselaa ain yusrina . haha . mak sedara yang BAIK sangat . haha .

    ReplyDelete