Pages

Thursday 27 February 2014

Sekarang baru rasa . . .

Basmalah . . .




Itulah perasaan aku sekarang ni . Yela , dulu tengok kakak-kakak aku balik kerja terus baring atas katil . Terfikir jugak dalam otak ni , penat sangat ke kerja ni . Haa , sekarang baru aku rasa betapa penatnya mencari duit untuk makan . Penat tak semestinya penat badan je . Tak semua kerja melibatkan pergerakan . For my work , it used both . Tapi , aku rasa lebih kepada mentalla kot . Yela , mana taknya . Aku rasa macam mental aku kena dera dah . Haha .

Pagi-pagi lagi dah ada orang datang kedai . Datang bukannya nak membeli . Tapi nak busybody . Aish , rimas betul aku orang yang suka jaga tepi kain orang lain ni . Serabut . Apa yang kita buad mesti dia nak ambik tahu . Nasib baikla aku ni tak berapa nak peramah . Memang takla aku nak layan diaorang bergosip . Dengar gitu-gitu jelaa .

Itu satu hal. Haish , aku ni dahla tak reti mana nak layan pelanggan . Hanya mampu tersenyum jelaa . Selamatla bos aku dapat aku . Haha . Tapi , takpela . Pengalaman orang kata .






Oh lupa nak bagitahu . Aku ni kerja kat kawasan kampung . Tu la sebabnya ramai yang suka busybody tu . Sabar ajelaa ...



 

No comments:

Post a Comment