Pages

Wednesday 30 April 2014

I Miss You

Basmalah and Assalamualaikum . . .

Entry kali ni hanyalah sekadar melepaskan rasa yang terbuku di hati .



 Switch on laptop . Bukak fb . Tiba-tiba tangan ni menggatal pulak nak bukak fb dia . Tak puas hati , bukak twitter dia pulak . Haish . Scroll atas , scroll bawah . Jeng jeng jeng . Baca satu post yang boleh membuatkan jiwa kacau . Without wasting my time , terus tekan butang merah sebelah kanan . Huish . Dah-dahla tu Qilah . Lupakan jela dia . Buat menambah semak di kepala je fikir pasal dia .

Huh ! Bila kerja ni , aku lupa nak fikir kat mane aku nak sambung belajar . Tak amik kisah langsung . Just fikir bila nak gaji . Haha . Orang lain dah sibuk masuk u . aku je ni duduk terkontang-kanting dekat rumah .



Abaikan kehodohan muka aku .


Bila takde keje , inilah jadinya .


Terserlahnya ketembaman pipiku .

Aku rindu kawan-kawan aku . I miss them a lot .
P/s : Gambar di atas tiada kaitan dengan entry . Tapi , sukahati akula nak letak ape pun . Blog aku kan . 
 Balqis , aku rindu nak dengar suara dia . 

No comments:

Post a Comment