Pages

Monday 12 May 2014

Saya LULUS ! ! !

Basmalah and Assalamualaikum . . .

Hari ni dah nak masuk 2 minggu secara rasminya aku berhenti kerja . Haishh . So, duduk rumah menaikkan badan lagilaa . Hahaha .


Macam ni boleh tak ? :P


 Oh , lupaa . Aku dah lepas test dengan JPJ . Alhamdulillah . 17 over 20 . Seriously , waktu test dekat bukit tu . Huish , takutnyaa . Allah je yang tahu . Bila dah lepas tu rase macam nak sujud syukur pulakkk . Haha . Dah la waktu kat atas bukit tu , kereta aku tu mati . Nasib baik tak undur ke belakang . Kalau tak . FAILED!

Bila test dekat road lagilaa . Sabar je aku dengan mulut JPJ ni . Rase macam nak sumbat dengan kasut je . Boleh membebel cakap aku tak angkat clash . Hey , cik abang JPJ ! Saya dah angkat tahu . Dah nak buad macam mane kalau clash tu memang kena angkat banyak baru jalan . Kaki saya ni bukanlaa panjang manee pun . ( ok . tiada kaitan  )

" Eh , angkatlaa clash tu . Ape yang susah sangat nak angkatnyee ? Ada batu ke kat kaki kau tu ?!"

'Haish , bilalaa nak sampai . Membebel je manusia ni ' (dalam hati je tau . tak berani den nak cakap kuat-kuat )

Nasib baiklaa lulus . Kalau tak . Haish , memang malas aku nak menghadap muka JPJ tu lagi . So , lepas ni . Memang kenalaa bawak kereta selalu . Kalau tak , hurm . Tak tahulaa nak cakap ape . Jadilaa macam akak aku yang dua orang tu . Kereta ada tapi tak nak bawak . Nak bawak kereta auto je . Ada lesen tapi macam takde lesen jee .

Aku baru buad lesen kereta je dulu . Motor , nantilaa dulu . Takde duit . Haha . Mane taknye . Duit gaji aku kerja for 2 months dah habis . Yelahh . Semua digunakan untuk membayar duit lesen you . Haish . Sabar ajelaa .






No comments:

Post a Comment