Pages

Monday 24 February 2014

Short post

Basmalah . .

Assalamualaikum . . . Hari ni first day aku kerja . Yes , i know . Terlalu lambat . Tapi , aku tak kesah .  Aku nak cari pengalaman . First day kerja je aku dah belajar macam-macam .

1. Ragam manusia
2. Good manners even our customer mempunyai nilai moral yang rendah
3. Aku belajar untuk menjadi lebih matang
4. Not to be too clumsy
5. Jadi peramah lagi

Tempat kerja aku bukanlah grand sangat pun . Jadilah aku dapat kerja even for a month . That's enough . Bolehla bayar untuk specs aku . haha . Aku ni dah pokai tahap gaban dah . Duduk rumah tanam anggur yang tak mendatangkan apa-apa hasil . haha .

p/s : BALQIS JEBREL saya dah dapat kerja . haha

2 comments:

  1. Kerja kedai makan ke ?
    Lagu kat blog ni yg dalam cite heartstrings kan hahaha

    ReplyDelete