Pages

Monday 8 September 2014

Hurt is just a basic of life

Basmalah and Assalamualaikum. . .

Haiiii. Hari ni tiba tiba mood untuk menaip membuak buak. So, here it is. Haishh.

Minggu yang dipenuhi dengan test test test and test. Haissshhh. And tak habis dengan test lagi. Allah memang nak uji aku. Perasaan. Haihhh.

The heart things are complicated isn't it ? That's happened to me. Perasaan aku sejak dua menjak ni asyik terumbang ambing jee. Huhhh. Kejap rasa nak marah. Kejap rasa nak gelak gilaa sakan. Kejap rasa nak nangis. Ergghhhh. Aku boleh jadi gilaa macam ni.

Final lagi berape minggu je lagi. Aduiyai.

Dia cakap

'Kau bolehla qilah. Kau kan tough.'

Aku sedang cuba untuk jadi seorang yang tough. Aku ingat kau boleh tolong aku jadi orang yang kuat lagi kental. Tapi, kaulaa orang pertama yang patahkan semangat aku. Tahniahh wehhh. Seriously tahniahh. Kau dah berjaya lumatkan semuanyaa. Hancur berkecai sampai serpihan dia pun dah tak boleh nak cantum.

Sekarang aku sedar. Betapa ramainya orang yang dah terkena dengan kau. And one of your victims is me. Yeahh me. The little loser who had fallen into you.

Tahniahh wehh. What have you done to me, make me realize that you're such a JERK , BIG FAT LIAR with those sweet words of yours. Made me thought that I'm the stupid one who fall into your tra

Anyway,thanks for waking me up from my long sleep. From now on, I wouldn't be a sleeping beauty anymore. Who only accept everything without investigate it first. Thanks a lot.

1 comment:

  1. haii qila..i just walk in you blog, much of miss you

    ReplyDelete