Pages

Monday 1 April 2013

just a confession

Assalamualaikum and Hye .

*pandang kiri pandang kanan . ok , online kat makmal komputer . jahat tak . krik krik .

31 mac 2013

balik maktab . mak hantar . tapi . . . stress . sebab ? homework aku banyak tak siap . exam nak dekat tapi tak study lagi .

' adik , dah siap kerja sekolah ? '
' huh ? belum . '
' bila nak buad ? dah nak balik maktab dah . kata nak dapat 9a+ . ni ke gaya orang yang akan dapt 9a+ ? '

terdiam .

...................................

' hana nanti bagi kat **** eh . '
' huh ? tak nak . kau bagila sendiri . aku tak nak jumpa dia . '
' kenapa ? '
' dia takut dia tak kuat . dia takut dia nangis kalau jumpa dia . '  - yus
' gitu pulak dah . '

naik cuti ni aku dapat semangat baru . tapi aku rasa aku kehilangan seseorang .

'manusia , bila dah hilang sesuatu benda baru nak menghargai . adehhh . '

aku harap exam aku kali ni lagi bagus dari sebelum ni . InsyAllah . hope so . doakan aku eh ? hurm .

' Ya Allah , tabahkanlah hatiku , kuatkan imanku untuk menjalani kehidupanku di sini dan segala dugaanMu . '

saya mendoakan SITI NOR AQILAH ISHAK dan SEMUA PELAJAR TINGKATAN 5 MAKTAB RENDAH SAINS MARA BATU PAHAT  mendapat straight A+ dalam TRIAL SPM dan SPM 2013 . Aminnn ....

No comments:

Post a Comment