Pages

Sunday 18 November 2012

khidmat masyarakat

Assalamualaikum . . .

ok , terlalu lame nak mengupdate blog yang dah terlalu berhabuk ! fuhh ! lantakla .maybe akan ade mulut yang berkate

" tadi kate tak boleh online for a month . nie apehal boleh update blog segale ? "

ok , saye menyelinap membuka lappy akak yang dah tunggu mase nak bersepai . walhal saye tahu akan ade tangan yang bakal men'getam' saye sebentar lagi . haha . actually la ye , aku tak boleh sentuh lappy ni . why ?

" kau jangan nak mengade-ngade buka laptop akak . if you dare to open it , i'll make sure your hand will break into pieces ! "

itu ape yang akak aku cakap . tapi , disebabkan aku ni kepala batu . do i care ?*angkatkening .

hari ni sebenarnye nak cerita pasal charity work yang aku dengan kawan-kawan aku buat hari rabu minggu lepas . (dah berzaman baru nak post . ape daaa )  haha . disebabkan disekat from using laptop , that'swhy aku baru nak post hari ni .

hari : rabu
tarikh : 14 november 2012
tempat : rumah farah nadiah dan tabika kemas taman kasih
bilangan pelajar : 15 orang


ain yang sedang khusyuk mengelap sliding 




                                        budak-budak ayu lap tingkap




                                             sebelum dilap

                                                      
                                          selepas dilap . bersih tak ? hehe

                                                 top yang suka posing . haha

                                           budak-budak perempuan yang join

                                            karya shafiq shah .

                                           budak-budak laki yang join
so , a very special thanks to NOOR FARAH NADIAH , HER PARENTS & FAMILY and last but not least to all that have join this charity works . thank you for your cooperation .

No comments:

Post a Comment