Pages

Monday 26 November 2012

Adik U mane ?

Basmalah and Assalamualaikum . . .

Agak lame tak update blog kerane wifi yang biul ditambah dengan lappy yang sengal . huh , stress . bukak wifi je mesti keluar
 
no internet access

shuvit ! aku rase macam nak hentak je modem tu . berape kali aku bukak , benda yang same jugak lah keluar dekat lappy . cet . ok , itu pasal lappy and wifi . sebenarnye aku nak cerita pasal benda lain . haish , dah melalut pasal benda lain pulak .

 adik sekolah mane dik ?
 dekat Batu Pahat kak 
 oh ,UTHM eh dik ?
 hah ? takla kak . saye baru form 4 
 hah ?

ok , itu time aku naik bas . cet , tua sangatkah aku ni ? oh , tidak ! i'm still a kiddo . ok , bukan kanak-kanak la . tapi , kalau di bawah law , i'm still a kid ok . that's a reality . tapi , bila aku cerita kat family aku . tahu diorang cakap ape ?

baguslah . dia mendoakan adik masuk U .

ok , memanglah ape yang dicakapkan itu satu doa . tapi , saye malula . I'm still a sixteen girl not eighteen and above . oh my !

adik , anak bongsu eh ?
a'ah .
sekolah mane ?
Batu Pahat .
U mane ?
hurm ? saye form 4 kak .
lah , yeke ? akak ingat awak budak U tadi .

tu kawan akak aku . tua sangat ke aku ni ?

left : form 1 , right : form 4


memang la nampak perbezaan di situ . tak pakai specs and then pakai . dan bila aku jalan dengan akak aku . bila selisih or terjumpa kawan dia . ini pula terjadi .

akak eh Zaidah ?
eh , takdela . ni adik saye yang bongsu .
lah , macam mane adik boleh besar dari akak ni .

nak buad macam mane kak, kakak saye tu kuat diet . saye belasah je ape yang boleh dimakan, tu yang boleh besar dari akak tu . nak je aku cakap dekat kawan akak aku tu . haish , sabar ajelah .





No comments:

Post a Comment