Pages

Wednesday 24 October 2012

Rumahku syurgaku ... :)

Basmalah and Assalam dear all . . .

Setelah 6 jam lebih duduk melangut dalam bas CEPAT EKSPRESS ( ok , name je cepat . tapi . . . macam tortoise ! makian secara direct . ahah !) sampai jua ke rumah . aduhai , sakit badan aku . kaki dah bengkak . haish , apelaa . tapi , sesungguhnya . leganya apabila kaki dah jejak lantai rumah . fuhh ! sengal-sengal badan semuanya hilang ! sekelip mata . how come ? apabila mata ni nampak tv baru dekat almari . fulamak ! tv baru beb ! cool yo . ok , agak jakun sekejap . ahah !



hah ! macam ni la kot . yang aku tahu brand panasonic . panasonic jela ayah aku mampu . nak beli samsung . walaweh , tak makan sebulan la kita orang . hehe . and there's one more thing yang menghilangkan segala penat dan sengal-sengal badan aku . nak tahu ape . taadaa ! !

MUHAMAD AQIL AL-HAFIY

cakkk ! saye jumpe awak !

saye boss dekat sini . hehe

comel tak saye ?


ahah ! buka pintu rumah tengok-tengok budak kecil ni tengah main dengan bonda and umi dia . alahai , ku fikir sudah tidur , rupa-rupanya belum . dia nampak aku je terus senyum . dalam hati dia mesti cakap " yeay ! cik su dah balik ! " hehe . memandai je aku ni . 

firstly , sanagt terkejut bila aku nampak dia bangun and BERJALAN  ! wahhh ! Hafiy dah pandai berjalan . . . tapi , kadang-kadang tersungkur juga . haha . and bila dia berjalan , mak aihh ! tak nak orang pegang . nak jalan sendiri . haishh ! apela anak saudara aku sorang ni . 





No comments:

Post a Comment